torsdag 11 september 2008

uppdatering...

nu var det ett tag sen jag skrev. hänt en del sen sist kan jag lova.
har så mycket jag vill skriva om men då skulle ni få läsa i en evighet. men får se vad jag kan få ihop för något.
bor ju nu ute i åby med killen och allt är underbart. trivs som fan i lägenheten.
det som är lite mindre tråkigt är att han inte är hemma för tillfället, vet inte riktigt när han får komma hem. men det tar nog inte så länge till. saknar han så mycket. det är så tomt när ha inte är hemma. känner mig så rastlös när han inte är hemma vet inte vad jag ska göra. när han bara är hemma och sitter vid tv;n känns allt så mycket bättre..
plus i kanten är att han har friat till mej med. och det känns så jävla bra. han har alltid sagt att han inte vill gifta sig, men så en kväll när vi var på öland så friade han och det var så romantiskt att jag inte visste vart jag skulle ta vägen. att se killen jag älskar gå ner på knä framför mej var helt jävla underbart.
annars den senaste tiden har jag inte haft för mej så mycket. har varit med mina vänner lite. jobbat så mycket som de har behövt mej, just nu de senaste veckorna har det inte varit så mycket så letar fortfarande jobb. hoppas på att hitta något snart som jag trivs med. min läkare har även rekomenderat mej att byta arbetsplats pga min rygg tar för mycket stryck innom tungt arbete.

fan kan inte sluta skriva, men måste äta lite mat nu snart.
föresten igår var jag suzette och clara på wasa, mycket trevligt faktiskt!
som vanligt var jag nykter och körde, och det är så jävla skönta tt kunna gå ut nykter och veta att man slipper gå hem... :)

ikväll ska clara och suzette ut igen. men ikväll ska Therese med oxå. trevligt. för min del blir det någ inte utgång. men kan vara skönt att vara hemma ibland med...

skriver mera vid ett senare tillfälle...

ha det fint kramis

1 kommentar:

Anonym sa...

YES en lite o läsa:d
// Kimsan