måndag 22 september 2008

plutten min...

...kom hem i helgen. det var den underbaraste helgen på länge. fan nu är jag nykär igen. haha*
känns så underbart!
i fredags åt vi kräftor och hade en mysig hemma kväll.
i lördags så var vi och firade lilla svärmor som fyllde tant. haha* fick varm smörgåstårta. mums kan jag lova att det var.. ;) tack så mycket!! äntligen har jag fått smaka den...
på kvällen sen var vi och kolla in lite bilar, sista träffen på bauhaus. men blev till att vi åkte hem tidigt.. såg på tv och mysite lite sista kvällen...
söndags tog vi det lugnt, in till svärmor en sväng och sen en snabbis på stan. sen kom stunden jag inte längtade till, fan dags att åka tillbaka... ville inte att han skulle lämna mej hemma ensam igen. men snart kommer han hem igen och den tiden längtar jag till.
känner mej inte riktigt hel när min andra halva inte är hemma.
älskar min plutt, Mattias.

Inga kommentarer: